Профориентационная игра "Я и моя профессия"

Кашни ача шкул пĕтернĕ хыççãн малалла ãçта вĕренме каймалли çинчен шухãшлать. Паллах, ку хãйне килĕшекен профессипе çыхãннã. Паян 9-мĕш классемпе çакãн пирки калаçу пулчĕ те. Вĕсенпе Борисова И.И. «Хãвãн пек пул, анчах малтан эс хãв мĕнлине пĕл» калаçу иртерчĕ. Ачасем малтан виçĕ ушкãна пайланчĕç. Пĕрремĕш ушкãн «Комонавтсем пулчĕç», иккĕмĕшсем- «Стоматологсем», виççĕмĕшсем вара «Бизнесменсем». Ачасем профессипе çыхãннã ыйтусене хуравласа ãмãртрĕç. Бизнесменсен команди чи нумай балл пухрĕ. Çак калаçу хыççãн ачасем тĕрĕс çул суйласа илессе шанатпãр.

Каждый после окончания школы думает куда пойти учиться. Конечно, это связано с профессией.Сегодня с девятиклассниками Борисова И.И. провела классный час «Чтобы быть собой, надо быть кем-то». Сначала учащиеся разделились на три команды. Первая команда была «Космонавты», вторая « Стоматологи», а третья «Бизнесмены». Они отвечали на вопросы о профессии. Команда «Бизнесменов» набрала больше всех баллов. Надеемся, что после этого разговора девятиклассники выберут правильный путь.

Автор: Аня Матросова